[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”7394″ alignment=”center” css_animation=”fadeIn”][vc_column_text css_animation=”slideInUp”]

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

 

   Υπαναχώρηση – Επιστροφή Προϊόντων

   Στην περίπτωση που ο χρήστης – πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν, τότε επιβαρύνεται αφ’ ενός μεν με κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε το κατάστημα για την αποστολή του είδους σε αυτόν, αφ’ ετέρου δε με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Προκαταβολές που τυχόν έχουν δοθεί σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφονται.

   Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφ’ όσον τα προϊόντα που επιθυμεί ο αγοραστής να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο καθώς και όλα τα συνοδευτικά αυτών έγγραφα εντός δέκα (10) ημερών από την αποστολή τους.

   Σε κάθε περίπτωση που ο χρήστης – πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει τα προϊόντα, που αγόρασε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, θα πρέπει να μας ειδοποιήσει εντός της ως άνω προθεσμίας εγγράφως στην διεύθυνση: Climanet Amcorhellas., Βεΐκου 77 & Τράλλεων 145Β, 144 46 Γαλάτσι ή στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@amcorhellas.gr ή info@clima-net.gr, αναφέροντας τα πλήρη στοιχεία (ημερομηνία και αριθμό) του σχετικού παραστατικού αγοράς.

   Εφ’ όσον τηρούνται οι όροι και προϋποθέσεις επιστροφής, η διεύθυνση αποστολής των προς επιστροφή προϊόντων είναι η εξής:  Climanet Amcorhellas., Βεΐκου 77 & Τράλλεων 145Β, 144 46. Προς αποφυγή δε οποιασδήποτε ταλαιπωρίας, το κατάστημά μας συμβουλεύει τον εκάστοτε χρήστη – πελάτη μας, κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας του, να ελέγχει προσεκτικά την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ).

   Στην περίπτωση δε που διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα οφείλει να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση, την ίδια ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα, είτε τηλεφωνικώς στο 2102138000 είτε αποστέλλοντάς μας σχετικό email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@clima-net.gr & info@amcorhellas.gr.

   Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, καθώς και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

   Εξωτερικά – Αισθητικά Ελαττώματα

   Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή να ελέγξει τα προϊόντα (χωρίς να τα αποσυσκευάσει), για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων. Στην περίπτωση που υπάρχουν, δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα, άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους, ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση. Σε περίπτωση έγκαιρης δήλωσης, η Clima-Net υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με άλλο, χωρίς το εξωτερικό – αισθητικό ελάττωμα. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους, θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.

   Ο ανωτέρω όρος ισχύει για αποστολή εμπορευμάτων στη διεύθυνση που θα ορίσει ο πελάτης και δεν ισχύει για παραδόσεις ειδών από το φυσικό κατάστημα, όταν το είδος ανοίγεται και ελέγχεται από τον πελάτη κατά την παράδοση.

 

   Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της ClimaNet

   Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της Clima-Net:

   – Σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες παραδίδονται κατά είδος ή ποσότητα άλλα από τα πωληθέντα.

   – Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της. Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης δικαιούται να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την Clima-Net.

   – Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας) ή έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την Clima-Net.

   Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανωτέρας βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο χάνεται. Για όλες τις περιπτώσεις, η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ) και την πλήρη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή εκτός της περίπτωσης προϊόντος του οποίου η συσκευασία παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους). Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της Clima-Net θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της Clima-Net είτε μέσω courier ή σε κάποιο από τα καταστήματα που διατηρεί η Clima-Net με το εμπορικό σήμα «Clima-Net» πανελλαδικά κατ’ επιλογή της Clima-Net.

   Κατά την επιστροφή των προϊόντων, σε περίπτωση κατασκευαστικού ελαττώματος ή έλλειψης εγγράφως συμφωνημένης ιδιότητας και αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφ’ όσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Clima-Net, σε περίπτωση ακύρωσης η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους (δηλαδή με επιστροφή μετρητών σε περίπτωση που η αγορά είχε εξοφληθεί μετρητοίς, με ακύρωση χρέωσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση αγοράς με χρέωση τέτοιας κάρτας κ.ο.κ.) με επιμέλεια της Clima-Net. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης της αξίας της αγοράς μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, η υποχρέωση της Clima-Net για την επιστροφή του ποσού εξαντλείται στη δήλωση της ακύρωσης της συναλλαγής προς συνεργαζόμενη με αυτήν τράπεζα που εξυπηρετεί τις συναλλαγές της Clima-Net (η οποία εν συνεχεία, εφ’ όσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη). Η Clima-Net, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού που αποφασίζει η εκδότρια της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας τράπεζα, η οποία ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση της τράπεζας με τον πελάτη.

   Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει τη δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή του τιμήματος θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα, στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Η επιστροφή τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος (το τελευταίο από την ημέρα της επιστροφής του προϊόντος) θα γίνεται το αργότερο εντός δέκα τεσσάρων (14) εργασίμων ημερών.

   Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η Clima-Net έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, καθώς και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου όρου σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη προς το εισπραχθέν τίμημα.

 

   Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) με χρέωση της ClimaNet

   Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση του(ς) στον πελάτη (καλούμενο εφ’ εξής για συντομία DOA), η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται επίσης με χρέωση της Clima-Net. Η διαπίστωση του κατασκευαστικού ελαττώματος γίνεται πάντα με τεχνικό έλεγχο της συσκευής. Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του/των ελαττωματικού/ών προϊόντος/ων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη σε οποιοδήποτε κατάστημα διατηρεί η Clima-Net με το εμπορικό σήμα «Clima-Net», είτε με αποστολή αυτού/αυτών επιβαρυνόμενη η Clima-Net με τα έξοδα παραλαβής του, με μέσα της απολύτου επιλογής της και κατόπιν συνεννόησης του ίδιου του πελάτη με το προσωπικό της Clima-Net. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων (DOA), υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την Clima-Net, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοια συσκευή (κατάστασης και χαρακτηριστικών κλπ), άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης αποκρούει βάσει του νόμου την αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε το τίμημα της αγοράς (δηλαδή με επιστροφή μετρητών σε περίπτωση που η αγορά είχε εξοφληθεί μετρητοίς, με ακύρωση χρέωσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση αγοράς με χρέωση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας κ.ο.κ.) με επιμέλεια της Clima-Net. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης της αξίας της αγοράς μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, η υποχρέωση της Clima-Net για την επιστροφή του ποσού εξαντλείται στη δήλωση της ακύρωσης της συναλλαγής προς τη συνεργαζόμενη με αυτήν τράπεζα που εξυπηρετεί τις συναλλαγές της Clima-Net (η οποία εν συνεχεία, εφ’ όσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη). Η Clima-Net, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της κάρτας τράπεζα ή ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση της τράπεζας με τον πελάτη.

   Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει τη δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα, στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Η επιστροφή τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος (η επιστροφή του τιμήματος με τους ανωτέρω τρόπους εντός 14 ημερών από την επιστροφή του προϊόντος στην Clima-Net) θα γίνεται το αργότερο εντός δέκα τεσσάρων (14) εργασίμων ημερών.

   Εάν ο πελάτης έχει αγοράσει ένα προϊόν, που έχει θεωρηθεί ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA), και έχει δικαίωμα επιστροφής αυτού με χρέωση της Clima-Net κατά τα ανωτέρω ειδικότερα οριζόμενα, τότε δύναται να επιστρέψει στην Clima-Net και τα συμπληρωματικά προϊόντα του είδους αυτού.

 

   Δικαίωμα υπαναχώρησης

   Από την ημέρα της υποβολής της παραγγελίας του πελάτη έως και την πάροδο δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για τέτοια σύμβαση) ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα), και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου, καθώς και όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, τότε ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.

   Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη. Αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί, ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν αμεταχείριστο, ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή μόνον υπό τον όρο ότι ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό με το οποίο επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. Υπαναχώρηση δε νοείται σε περίπτωση που ο πελάτης έχει χρησιμοποιήσει ή ενεργοποιήσει το είδος έστω και μια φορά, οπότε το προϊόν θεωρείται πλέον μεταχειρισμένο.

   Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η Clima-Net είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης, μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. Υπόδειγμα έντυπης δήλωσης υπαναχώρησης θα βρείτε εδώ (υπερσύνδεσμος ή έγγραφο).

   Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Clima-Net υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.

   Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται στην περίπτωση που η αγορά εξοφλήθηκε με χρέωση μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ως εξής: η Clima-Net θα υποχρεούται να ενημερώσει τη τράπεζα, με την οποία συνεργάζεται για τη διεκπεραίωση των συναλλαγών αυτών, για την ακύρωση της εν λόγω συναλλαγής (οπότε αυτή εν συνεχεία, εφ’ όσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη). Η Clima-Net, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της κάρτας τράπεζα και ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση της τράπεζας με τον πελάτη.

   Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει τη δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή του τιμήματος θα γίνεται με επιστροφή του ποσού σε αυτόν από το κατάστημα, στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Η επιστροφή τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος (του τελευταίου εντός (14) ημερών από την απόδοση του προϊόντος) θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης, μόνον αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Clima-Net. Επίσης ο πελάτης υποχρεούται (εκτός εάν ο προμηθευτής έχει προσφερθεί να παραλάβει τα αγαθά ο ίδιος) να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.

   Η ClimaNet δικαιούται να αποκρούσει τη δήλωση υπαναχώρησης, αν το είδος δεν προσφέρεται προς επιστροφή νομίμως και προσηκόντως, δηλαδή στην κατάσταση που παραδόθηκε και όχι μεταχειρισμένο. Ο πελάτης, εφόσον η Clima-Net κατά την ελεύθερη κρίση της και κατά παρέκκλιση δεχθεί επιστροφή μεταχειρισμένου είδους ενόψει υπαναχώρησης, ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία για την εύλογη μείωση της αξίας του είδους συνεπεία της χρήσης του. Η Clima-Net δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

   Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης, τότε τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.

 

   Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

   ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση σε:

   – Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απολέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή.

   – Προϊόντα, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

   – Συμβάσεις, κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, εάν ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, τότε το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]